NoticiasInternacionalesSegregats a l’aula

Segregats a l’aula

-

En els grups interactius desapareixen les etiquetes i els estigmes i, a diferència dels grups de nivell, tots milloren tant en resultats com en convivència.
Cal preguntar-se què passa dins i fora de l’aula perquè aquest indicador segueixi sent tan negatiu.
I sobre aquesta realitat incidirà el que passi dins de l’aula.
Els grups de nivell només funcionen per als millors.
La seva conclusió és que els millors resultats es produeixen en els anomenats grups interactius, que són el contrari d’estratificar els alumnes per nivells de competència.


Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/20/opinion/1455993252_055358.html

Últimas noticias

CNTE logra cita con Sheinbaum entre abucheos y botellazos a sus dirigentes

Luego de seis horas de diálogo en la Secretaría de Gobernación, la CNTE concertó un encuentro con la Presidenta,...

Juchitán se prepara para enfrentar la temporada ciclónica 2025 con un plan estratégico de prevención y atención a la población

En sesión ordinaria del Consejo Municipal de Protección Civil, el presidente Miguel Sánchez Altamirano reafirmó el compromiso de su...

Programa de proximidad social “Fiscalía en tu comunidad” mecanismo de colaboración interinstitucional, visita Xoxocotlán

Oaxaca de Juárez a 20 de mayo de 2025.- Durante el arranque de la jornada del programa de proximidad...

Radicaliza CNTE-S22 jornada de lucha para obligar a Presidenta a sentarse con ellos antes del viernes y darles respuestas

Jaime GUERRERO La Coordinadora Nacional de Trabajadores de la Educación (CNTE), entre la que se encuentra la Sección 22 de...

Quizá te pueda interesar
Recomendaciones para ti