De fet, Mòdol ha explicat que el Consistori vol tenir una proposta d’ordenança abans del Nadal, i els experts no acabaran la seva feina fins al gener.
El regidor ha recordat que davant la complexitat de regular el sector, l’Ajuntament de Barcelona és partidari de fer-ho en funció de la realitat de cada barri.
«Hi ha un risc, però el Gremi també és Barcelona i no és aliè a promoure debats de ciutat», ha defensat d’un procés «valent però capaç d’aportar propostes de ciutat».
Aquesta normativa la van aprovar el 2014 CiU i el PP i cada vegada que s’intenta aplicar fa saltar espurnes a les terrasses dels bars i restaurants de la ciutat.
Aquest dimarts ha subratllat fins i tot com de bé «han funcionat les ordenacions singulars».
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/10/04/catalunya/1475578458_375893.html
