Entre aquests sí realitzaven aquesta pràctica, en canvi, el percentatge es va triplicar: 14 chemsexers (6,39%) es van infectar per VIH.
Un estudi del centre comunitari Barcelona Checkpoint ha constatat que el risc d’infecció del VIH entre els homes gais que practica chemsex és tres vegades més gran.
Pujol insisteix que no és un estudi extrapolable a tota la població gai però dóna una pista de per on van els tirs.
En la seva investigació, BCN Checkpoint va estudiar l’estat serològic de 3.262 persones que no practicaven chemsex i 216 que sí ho feien i van constatar l’augment del risc d’infecció.
Unes 52 persones (1,59%) dels no chemsexers van donar positiu en infecció per VIH.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/10/09/ciencia/1476037125_371049.html
