El manteniment de l’horari d’estiu «permetrà gaudir de més llum quan s’acaben les obligacions diàries», diuen des de la plataforma, amb repercussions econòmiques «importants», com la reducció del consum d’electricitat.
La proposta, signada per totes les formacions polítiques, demana al Govern central que es mantingui l’horari actual i no es retardin una hora els rellotges, ja que Balears és la comunitat més afectada per aquesta situació.
Des de fa anys hi ha moviments socials a Balears que han advocat pel manteniment de horari d’estiu per tenir més hores de llum a la tarda.
Les Illes Balears no volen l’horari d’hivern.
Aquests beneficis, segons argumenten, fomenten una conciliació més bona entre la vida laboral i familiar.
Fuente original: Balears no vol retardar els rellotges | Espanya | EL PAÍS Catalunya
