D’això en saben al Termcat, on elaboren repertoris lèxics sobre àmbits temàtics diversos, alguns procedents de realitats llunyanes i per tant vehiculats per altres llengües.
I per fer llenya podríem recórrer a acabar en montonera, aprofitant l’argot ciclista quan cau el pilot.
No veig acadèmics com Arturo Pérez-Reverte i Francisco Rico discutint per si han de normalitzar el terme anchaneta.
Sembla impostat, sí, però un cop normalitzats els termes, seria qüestió d’acostumar-s’hi, sobretot a través del relat que en fessin els mitjans de comunicació.
És evident, però, que la tasca no és fàcil, i tal vegada la RAE té altres prioritats.
Fuente original: Castells castellans | Cultura | EL PAÍS Catalunya
