Les negociacions entre JxSí i la CUP per investir el proper president de la Generalitat han alarmat les patronals, especialment després de saber que el partit anticapitalista reclama revertir fins a 10 privatitzacions.
Aquest dilluns Puig ha mirat de calmar els ànims entre l’empresariat i ha reivindicat el programa electoral de la coalició independentista, que inclou CDC i ERC, enfront de la CUP.
Puig també s’ha referit a l’ascens de Ciutadans que assenyalen les enquestes i ha afirmat que no creu que la formació que lidera Albert Rivera «sigui part de la solució a Catalunya» després de les generals.
«He constatat que el model econòmic de JxSí i el de la CUP són molt diferents, en alguns aspectes incompatibles, i que en aquest sentit, també hi ha algunes línies vermelles que no hauríem de creuar», ha afirmat.
El conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, Felip Puig, ha carregat avui contra un pacte de Junts pel Sí (JxSí) i la CUP per investir el president de la Generalitat i ha advocat perquè la coalició independentista marqui les seves “línies vermelles” en matèria econòmica en les negociacions davant la constatació que alguns postulats del partit anticapitalista són «incompatibles» amb els seus.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2015/10/19/catalunya/1445275337_742003.html
