“Els socialistes i comunistes volen convertir l’Hospitalet en Corea del Nord i han jutjat la meva tasca de rector dient que jo havia convertit la parròquia en un refugi d’ultradretans”, sentencia.
Els de l’Ajuntament no esperaven veure els legionaris amb els uniformes, l’esquadra d’escorta i el Crist de la Bona Mort”, torna a dir somrient el sacerdot.
“Els veïns en veure’ls cridaven: ‘Visca Espanya’ i ‘Visca la Legió’”.
Amb aquest ambient, Custodio Ballester va mostrar-se públicament i va encapçalar una manifestació presidida per una pancarta que deia: “Llibertat religiosa, sí.
Està orgullós d’haver convidat el 2014 la Germandat d’Antics Cavallers Legionaris perquè desfilessin el Divendres Sant pel barri de Sant Feliu.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2015/07/02/catalunya/1435873555_822645.html
