Totes aquestes actuacions depenen del vistiplau dels tècnics i dels processos de participació que l’Ajuntament està activant.
En els tres carrers ja s’han començat a fer proves amb talls temporals i la sensació de l’Ajuntament és que es pot avançar.
L’Ajuntament es planteja tallar el trànsit en carrers tan importants i emblemàtics com ara Gran de Sant Andreu o Travessera de Gràcia, en el seu pas per la Vila de Gràcia.
El govern d’Ada Colau ja té una llista amb els carrers que vol convertir en zona de vianants i una altra amb avingudes en què es volen treure carrils als cotxes.
Una actuació similar s’està estudiant de fer al carrer Gran de Gràcia, que uneix la Diagonal amb la plaça de Lesseps, tot i que aquest pas es farà amb més prudència.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/04/catalunya/1457118552_043332.html
