El Cos Nacional de Policia (CNP) vol que el seu nou himne només contingui versos en espanyol.
La composició del juratLa Fundació Policia Espanyola i el CNP també han fixat ja qui decidirà quina és la composició guanyadora del certamen.
«I de llengua espanyola només n’hi ha una», ha postil·lat el representant de l’organisme.
Així consta a les bases del concurs que ha convocat la institució i la Fundació Policia Espanyola per renovar l’actual marxa militar que, des de 1948, acompanya els agents.
Segons un dels requisits exigits, confirmat per un portaveu del CNP a EL PAÍS, la lletra «només contindrà llengua espanyola».
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/11/espana/1457709641_397078.html
