Josep Maria Álvarez és el nou secretari general de la UGT.
La cursa per convertir-se en el novè secretari general en la història de la UGT s’ha decidit per centímetres.
Pino és el secretari general del sindicat a la Comunitat Valenciana, però, sobretot, és conegut al món sindical per haver estat el president del Comitè d’empresa de Ford Espanya.
Ha acabat a dos quarts de sis de la matinada de divendres a dissabte, quan Álvarez s’ha abraçat amb Cilleros, sabent-se guanyador amb el 51,1% dels vots.
Amb Álvarez, a la direcció de la UGT arriben Gonzalo Pino, que serà el secretari de Política Sindical, i Rafael Espartero, responsable d’Organizació.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/11/economia/1457728524_778059.html
