Pisarello ha compartit escenari en una acte d’Òmnium Cultural a Badalona amb l’alcaldessa d’aquesta ciutat, Dolors Sabater, i amb l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlon.
Sabater i Pisarello han compartit estratègies per ampliar el sobiranisme en barris on el lligam amb Espanya encara és fort.
Pisarello i Sabater han coincidit que les millores passen per construir una república i ampliar la base social del sobiranisme per enfortir el procés constituent “sense que haguem de demanar permís a ningú”, segons Pisarello.
“El PSC té un problema amb el PSOE”Núria Parlon s’ha defensat com a federalista i ha estat crítica amb el PSOE.
Pisarello ha advertit que és sobretot pel centralisme, que treu competències als municipis, que “podríem tenir un fenomen [de violència] com el de la banlieue parisenca si continuem així”.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/13/catalunya/1457888823_626746.html
