Per això, Bescansa ha reivindicat «una mica de respecte» i «la necessitat que per parlar de llibertat calgui respectar els que no estan d’acord amb els que pensen diferent».
«No puc deixar de sorprendre’m i de quedar estupefacta per la falta de capacitat d’alguns, i em dol que sigui Félix de Azúa qui ho faci», ha manifestat la dirigent de Podem.
La secretària d’Anàlisi Polític i Social de Podem, Carolina Bescansa, ha lamentat les paraules de l’acadèmic i escriptor Félix de Azúa sobre l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i ha afirmat que «el respecte és la base del debat polític, no només en cases sinó també als carrers i en mitjans de comunicació».
Segons ha assenyalat Bescansa en declaracions als mitjans al Congrés dels Diputats, «la defensa de la llibertat i del debat polític passa pel respecte a les persones que no pensen com un mateix».
L’alcaldessa de Barcelona ha contestat l’acadèmic de la llengua a les xarxes socials, de manera molt contundent: «En les futures definicions de masclisme i classisme de la RAE, el senyor Azúa podrà citar-se a si mateix Quin honor!»
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/01/espana/1459515055_983666.html
