Fonts municipals expliquen els serveis socials fa setmanes que treballen intensament al campament d’on, de fet, els habitants ja van començar a treure pertinences diumenge passat.
Els plans urbanístics els acorralen i els expulsen, però mentre n’hi hagi, troben altres naus buides.
I a més a més, furgonetes.
En marxa l’enèssim desallotjament d’un assentament al Poblenou.
La raó oficial és l’elevat risc d’incendi i les males condicions de les naus, segons fonts municipals.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/26/catalunya/1461660417_375385.html
