El vol de matinada va despertar alguns veïns de Barcelona.
L’Agència Estatal de Seguretat Aèria (AESA), que depèn de Foment, ha obert una investigació per aclarir per què la companyia Cathelicòpters ha sobrepassat durant aquesta matinada l’horari autoritzat de vol, segons ha explicat una portaveu de l’organisme.
L’empresa, autoritzada per AESA per volar, tenia un pla concret de vol ahir a la nit, que controlava l’organisme Enaire.
La nau es va deixar sentir pels volts de la una de la matinada al centre de la ciutat.
I després va haver-hi diverses repeticions, que fins i tot van trencar el son d’alguns ciutadans.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/03/catalunya/1462255237_129620.html
