Els agents de Lleida mai han utilitzat la formació que els va impartir la Policia Nacional de manera gratuïta.
L’excusa per mantenir els antidisturbis és que protegeixen edificis municipals i porten a terme actuacions excepcionals.
La Policia Nacional va formar 18 agents i l’Ajuntament va comprar un vestuari amb cascos, defenses llarga, escut….
Així i tot, la unitat, les seves furgonetes, les porres llargues i els cascos segueixen existint.
Lleida va desestimar la formació per la qual cobraven 402 euros per agent, 8.040 euros en total.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/06/catalunya/1462555780_021420.html
