Colau i Pisarello també seran rebuts dimarts per l’alcalde de la ciutat dels gratacels, Bill di Blasio.
L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha visitat aquest diumenge a Nova York la fira NYCXDesign, on la capital catalana participa amb un stand organitzat conjuntament per la Barcelona Design Week, l’Ajuntament i Acció, i ha expressat el seu suport al potencial creatiu de la ciutat i a les pimes del disseny.
Aquest diumenge Colau també participarà a les audicions dels governs locals que s’organitzen com a preparació de la cimera Habitat III de l’ONU, que tindrà lloc a Quito (Equador) entre el 17 i el 20 d’octubre, i que té l’objectiu de definir la nova agenda urbana de les ciutats en habitatge i sostenibilitat.
Colau ha assegurat que Barcelona «interessa al món», i que a la ciutat també li interessa estar-hi present, i ha destacat que la capital catalana concentra un alt talent creatiu i és un lloc de referència per a dissenyadors, arquitectes, fotògrafs, il·lustradors i professionals de la creació i el disseny, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.
L’alcaldessa viatja acompanyada pel primer tinent d’alcalde, Gerardo Pisarello, que també intervindrà en una de les sessions de l’Assemblea d’Habitat III, que serà inaugurada pel secretari general de la conferència, director executiu de UN Habitat i exalcalde de Barcelona, Joan Clos.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/15/catalunya/1463332461_683101.html
