Els Mossos d’Esquadra han iniciat aquest dilluns a Barcelona el desallotjament de l’anomenat Banc Expropiat de Gràcia, uns baixos que estaven ocupats des de l’octubre del 2011 al número 181 de la travessera de Gràcia.
Desenes d’agents han començat a desallotjar els okupes que havien passat la nit a l’interior del local.
El Banc Expropiat pertany ara a una immobiliària, que és la que ha seguit endavant amb el litigi.
Van ser diversos els litigis entre l’entitat i els okupes, fins al punt que en una de les manifestacions en suport dels activistes es va ocupar una altra oficina bancària a Gràcia que es va batejar amb el nom de Tres Lliris i que va ser desallotjada al novembre.
Mentre s’estava fent el desallotjament, diversos simpatitzants i companys dels okupes s’han concentrat a la plaça de la Revolució per condemnar l’acció policial.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/23/catalunya/1463992559_568279.html
