La plaça de Fort Pienc al districte barceloní de l’Eixample celebra aquest dissabte, el segon any de l’ocupació d’El Rec Ateneu Popular de Fort Pienc, una antiga oficina bancària de Bankia situada al número 72 del carrer Ausiàs March.
Els okupes ja han localitzat edificis que es poden convertir en la propera seu de l’entitat okupa.
Un centre ocupat amb una activitat molt similar a la que desenvolupava el Banc Expropiat de Gràcia, però al mateix temps amb grans diferències.
Fins i tot han arribat a fer columnes de persones per pujar junts, desafiadors, fins a les protestes de Gràcia.
A l’interior del local, una espècie de bar amb butaques, una biblioteca i tot allò que es pugui reciclar del contenidor de la cantonada.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/03/catalunya/1464951296_480810.html
