Al final de la jornada cada tren acaba passant menys vegades del que és habitual per cada estació.
Per això ho compleixen rigorosament per generar igualment retards en el pas de trens.
Una altra de les mesures que utilitzen per mostrar la seva disconformitat passa per conduir els trens a una velocitat inferior de la que és habitual.
TMB afirma que hi ha moltes queixes d’usuaris per la injustificada lentitud del servei en determinades zones, que pot suposar 30 o 40 segons més del que és habitual.
Aquest rellotge intenta que les distàncies entre trens no sigui ni excessivament curta (per seguretat) ni llarga (per optimització de la línia).
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/07/economia/1460056887_569969.html
