La companyia Baleària ha rebutjat aquest dilluns acomiadar el cambrer del ferri de la naviliera que no va atendre en català l’exintegrant d’El Último de la Fila Quimi Portet, encara que ha admès que el seu treballador «hauria d’haver estat més respectuós» amb el músic.
El cantautor de Vic va fer públics diumenge un parell de missatges de queixa a les xarxes socials: «Vaixell Formentera-Eivissa 8.00 hores.
Aquest cambrer no entén ‘cafè amb llet'», va escriure Portet a Twitter en un primer missatge, que després va complementar amb un segon, amb un suposat comentari del cambrer, del qual incloïa una fotografia: «Mira: en gallec, espanyol, francès, anglès i fins i tot en italià t’entenc, en català o mallorquí, ja no».
«Baleària en cap moment ha considerat ni considera la possibilitat de rescindir el seu contracte de feina.
D’altra banda, el departament de comunicació ha assumit la seva responsabilitat per haver-se precipitat en les respostes» inicials, ha afegit la nota de la naviliera, que «censura el tractament al qual han estat sotmesos a les xarxes socials tant el cambrer com la responsable de comunicació de la companyia, i els manifesta el seu suport».
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/04/cultura/1467664579_089050.html
