Una canonada d’aigua que s’ha rebentat ha causat un forat de tres metres de profunditat al carrer Ganduxer de Barcelona aquest divendres a la matinada, i ha obligat a evacuar tres veïns d’un edifici.
Encara que es desconeix de moment l’abast de l’accident, fonts de l’Ajuntament han apuntat la possibilitat que la reparació s’allargui durant uns dies.
L’Ajuntament de Barcelona ha informat de l’accident que, pel que sembla, és una canonada principal de subministrament d’aigua, i s’ha produït poc després de les 02.00 hores de la matinada a la calçada del carrer Ganduxer, davant del número 51.
Els tres han estat reallotjats en cases de familiars.
RUTH DE LA ROSALa perforació ha provocat un gran forat a la calçada, l’aigua ha inundat diversos aparcaments privats dels voltants i ha obligat a tallar la circulació en un tram d’aquest carrer del barri de Sarrià-Sant Gervasi.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/08/catalunya/1467964359_157074.html
