Las xifres no són espectaculars, perquè els desplaçaments amb bicicleta per Barcelona amb prou feines representen l’1,8% del total de trajectes.
Els desplaçaments a pedals van créixer un 6,5% l’any passat respecte del 2014, fins a arribar als 145.000 viatges diaris.
El resultat és que el pes del Bicing sobre el total de desplaçaments amb bici ha caigut un 40%.
El PMU apunta que per complir la legislació en matèria de contaminació caldria reduir fins al 21% els desplaçaments amb cotxe privat.
Els desplaçaments a peu són els segons en pes sobre el total: 2,5 milions al dia, que representen el 32,5% i creixen un 3,3%.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/13/catalunya/1468394166_005047.html
