Junts pel Sí i la CUP han aprovat avui «un mecanisme unilateral d’exercici democràtic» per decidir la independència de Catalunya.
El text aportat per Junts pel Sí i la CUP com a conclusions ha estat origen de crítiques de Catalunya Sí que es Pot i el Partit Popular.
En el cas del primer grup, en paraules de Lluís Rabell, perquè «és un acte propagandístic» que «no va enlloc».
El PP ha votat en contra de tots i ha participat en la reunió d’avui per evidenciar l’absència de Ciutadans i del PSC.
Un fa referència a la legitimitat de Catalunya per iniciar un procés constituent, l’altre al fet que opta perquè sigui consensuat i l’últim que advoca per introduir «la perspectiva de gènere».
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/18/catalunya/1468835994_119286.html
