Notes que amb les companyies catalanes hi ha més recel, més ressentiment, hi ha una cosa més hostil cap allò català.
A Barcelona hi ha el Mercat de les Flors, amb una programació estable de dansa, això a Madrid no hi és.
Qatar és un país molt dur i molt complicat, desigual, és moralment molt difícil ser allà.
Es parla de no tenir president, i hi ha molta desafecció per la política.
Anaves amb més compte.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/08/27/catalunya/1472297023_343437.html
