En arribar a l’hospital barceloní, els metges van declarar la mort cerebral del jove per falta d’oxigen.
La família d’un jove d’Igualada mort per una peritonitis es planteja denunciar l’Hospital d’Igualada pel tracte que va rebre a Urgències, on va acudir fins a tres ocasions fins que li van diagnosticar la malaltia, quan ja era tard.
La família assegura que el jove va acudir a Urgències de l’Hospital d’Igualada els passats dimarts i dimecres i va tornar a casa amb diagnòstics de gastroenteritis i gastritis.
El TAC va revelar que es tractava d’una apendicitis aguda, de la qual va ser intervingut, encara que en aquell moment l’apèndix ja havia rebentat, la qual cosa va provocar un empitjorament de la salut del jove.
No va ser fins dijous quan, en una tercera visita a Urgències, el centre sanitari va accedir a practicar-li un TAC davant la insistència de la família.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/08/27/catalunya/1472324342_590645.html
