Mercè Homs, regidora municipal amb Xavier Trias i considerada una persona propera a l’última direcció del partit, va presentar ahir la seva candidatura per presidir la federació.
Llavors va retirar la seva candidatura per coordinar el partit en veure que no tenia opcions.
Llavors va haver-hi crítiques internes a la direcció de la federació, presidida per Jordi Martí, per no haver activat suficientment les bases.
Ara Teresa Pitarch es postula per liderar la federació barcelonina per aprofitar que actualment el sector Gordó controla mitja dotzena de presidències d’agrupacions de districte.
La pugna pel control que va patir el Partit Demòcrata Català durant la seva refundació de juliol es reproduirà ara en la federació de Barcelona, territori clau per explicar la caiguda en vots de l’antiga Convergència Democràtica.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/08/29/catalunya/1472471311_714000.html
