Segons l’expedient que ha manat reobrir l’Audiència Provincial, és l’origen de les emissions que danyen el semen dels tarragonins.
Ara bé, el doctor repta la indústria química a encarregar un nou estudi independent que avaluï com ha evolucionat l’esperma en els últims 15 anys.
La reobertura de la investigació judicial per la mala qualitat de l’esperma a Tarragona ha posat el focus sobre la indústria petroquímica, que fabrica la quarta part de la producció del sector a Espanya.
El centre sanitari que ho va destapar repta la indústria a encarregar un estudi independent sobre l’esperma de la província.
“El fiscal, com nosaltres, està convençut que hi ha delicte”, assenyala Joan Manel Olivella, portaveu de l’entitat L’Escurçó.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/21/catalunya/1474478487_552053.html
