Cs ha tret 0 escons a Euskadi i Galícia perquè no han anat a votar l’Euskadi i la Galícia reals.
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha ironitzat sobre els resultats de Ciutadans a les eleccions autonòmiques d’aquest diumenge, en indicar, al seu compte de Twitter, que «Ciutadans ha tret 0 escons a Euskadi i Galícia perquè no han anat a votar l’Euskadi i la Galícia reals.
— Carles Puigdemont (@KRLS) 25 de setembre de 2016Posteriorment, en un altre missatge a la mateixa xarxa social, Puigdemont ha opinat que «en pocs dies veurem què influeix més en la situació política espanyola: els resultats del socialisme o els de C’s».
També el diputat d’ERC al Congrés Gabriel Rufián s’ha referit irònicament als resultats de Ciutadans a les autonòmiques gallegues i basques i ha escrit a Twitter: «Albert, sigues fort».
Si no, haurien arrasat».
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/26/catalunya/1474874329_549831.html
