Per això és important millorar l’habitabilitat, començant per l’habitatge i acabant en l’espai públic en zones que ja estan consolidades.
Si Barcelona és la ciutat de l’urbanisme, hauria de ser-ho també de la rehabilitació.
P. I això com es fa?
La història de les Glòries és la de cent imatges diferents, i això no és bo.
A més, els veïns hi han de participar activament, per exemple integrant-se en la comissió de qualitat d’arquitectura de Barcelona.
Fuente original: “A Barcelona tenim el pitjor edifici del millor arquitecte del món” | Cultura | EL PAÍS Catalunya
