Una altra cosa és si s’ha posat un duro a la butxaca, que el jutgin, aquí jo sóc el primer en apuntar-m’hi.
I aquesta és la primera batalla.
I si no som capaços de guanyar aquesta batalla, oblidem-nos de la independència.
I que el món es pregunti què fem, què ens passa a aquesta gent que estem tan malament, què és aquest neguit que tenim, què volem aquesta gent?
Aquest va demanar impedir l’accés de jutges i imputats als jutjats, i mobilitzacions massives durant mesos per “posar contra les cordes l’Estat”.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/10/04/catalunya/1475586119_769701.html
