L’Ajuntament de Barcelona crearà una targeta identificativa de ciutat que servirà per acreditar els immigrants irregulars de la ciutat davant dels serveis socials i sanitaris.
“Som conscients que hi ha una situació de tensió, hi ha un mercat rebel on els venedors ambulants protesten i els comerciants es queixen a la Fiscalia.
Davant d’aquest panorama, l’Ajuntament ha de ser molt clar, lluitarem contra la venda de productes il·legals i desplegarem plans d’ocupació per als venedors”, ha aclarit Coronas.
El comissionat assegura que l’últim any s’han emès 63.000 multes per vulnerar l’ordenança de civisme i s’han fet 171 detencions.
L’Ajuntament s’ha compromès a engegar plans de formació i treball de 12 mesos de durada als quals es podran acollir “prioritàriament els sense papers residents a Barcelona abans del juliol del 2016”, ha informat Coronas.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/09/catalunya/1457522990_273526.html
