La manifestació de l’esquerra alternativa convocada aquest diumenge a la tarda a Barcelona amb motiu del Primer de Maig ha registrat aldarulls i actes vandàlics quan alguns dels manifestants han trencat vidres de botigues de l’avinguda Portal de l’Àngel.
La més nombrosa ha sortit de la plaça Universitat i s’ha dirigit cap al Portal de l’Àngel, on s’han registrat els incidents.
Els principals incidents s’han registrat a l’avinguda del Portal de l’Àngel.
Les tres columnes han sortit des de la plaça Universitat, l’Arc de Triomf i l’avinguda del Paral·lel i tenien previst trobar-se a la plaça Catalunya.
S’han trencat aparadors de botigues com Zara i s’han fet nombroses pintades contra el sistema laboral, els sindicats majoritaris i a favor d’un “sistema feminista”.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/01/catalunya/1462125206_266994.html
