Amb un posat trist i seriós, ha carregat durament contra ERC a qui ha acusat de “populisme, demagògia i tacticisme partidista” i de no haver tingut mai “la voluntat d’arribar a acords”.
Ja en el terreny personal ha apuntat que va abandonar la seva confortabilitat i va fer renuncies politiques i personals perquè va creure que trobaria més gent en aquestes circumstàncies.
També el ple d’investidura va ser polèmic, ja que es va haver de repetir per no haver fet correctament el jurament.
Acompanyat per els regidors de CDC i en mig d’una gran expectació, Ballesta ha explicat durant un quart d’hora sense preguntes, els motius de la seva dimissió.
El passat 11 de gener Carles Puigdemont va renunciar a l’alcaldia de Girona i amb la seva renunciar es van iniciar dos mesos de caos.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/08/catalunya/1457429140_443993.html
