Cañadas va lamentar la imatge que els mitjans de comunicació i alguns polítics donen sobre els legionaris i va assegurar que tenen bona acceptació a Sant Andreu.
Les obres ja s’han pressupostat, però l’espai que ocupen els legionaris encara no està afectat.
“Exalten el militarisme i són completament aliens a les dinàmiques socials i comunitàries de Sant Andreu”.
“Hi ha molta gent del barri que ens ve a veure”, va defensar, i va reivindicar el paper de la legió.
La polèmica cessió, que es va aprovar mentre presidia el consorci l’aleshores alcalde de Barcelona Xavier Trias, va provocar molta indignació a Sant Andreu, on es van organitzar nombroses mobilitzacions.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/02/29/catalunya/1456770659_742480.html
