Mentrestant es van col·locar uns barracons per als vestidors i les oficines de forma provisional, que encara estan en ús.
Pinós va presentar el nou projecte executiu del pavelló, el juliol del 2010, en què es reutilitzava el material conservat, i va cobrar per això.
L’arquitecta va mantenir dues reunions per preguntar què passava amb el projecte que ella havia presentat i amb el compromís que hi havia.
Es va entrevistar amb Javier Flores, llavors subdirector general d’aquesta empresa pública, i Vicente Guallart, que va ser l’arquitecte en cap en el mandat de Xavier Trias.
I també va exposar l’anomalia al Col·legi d’Arquitectes i al llavors regidor Antoni Vives.
Fuente original: Barcelona reconstruirà un edifici premiat el 1992 i derrocat fa vuit anys | Cultura | EL PAÍS Catalunya
