Les excepcions són l’APVPBP, que té 2 quioscos, i sobretot el Col·legi de Periodistes, que en té 13.
Els quioscos de premsa són una concessió municipal.
“Els quioscos són un sector en perill d’extinció, i la situació encara és pitjor fora de Barcelona”, conclou Anés.
La darrera renovació de les llicències d’aquestes instal·lacions es va produir el 2014 i és vàlida fins al 2030.
L’Ajuntament informa que la gran majoria de quioscos són de titulars d’una sola llicència.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/10/01/catalunya/1475335016_170793.html
