La manifestació, encapçalada per una pancarta en la qual es llegia «El Banc Expropiat no es toca», ha començat a la plaça de la Revolució i ha transcorregut per diferents carrers i places del barri de Gràcia.
La manifestació convocada a les vuit del vespre d’aquest dilluns a la Vila de Gràcia contra el desallotjament d’una antiga sucursal okupada de CatalunyaCaixa situada a la Travessera de Gràcia de Barcelona ha provocat enfrontaments entre els Mossos d’Esquadra i els okupes.
A l’edifici, conegut pels okupes com a Banc Expropiat, només hi havia un home i una dona, que després de ser identificats han estat posats en llibertat.
La manifestació s’ha convocat després que finalitzés sense detinguts el desallotjament de la sucursal bancària, que s’ha iniciat a dos quarts de deu del matí d’aquest dilluns i que ha durat deu hores.
Entre les destrosses hi ha contenidors cremats, a més de vidres trencats i vehicles i motocicletes afectats, la qual cosa ha comportat que la policia catalana respongui disparant projectils de foam.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/23/actualidad/1464035340_585787.html
