Després de finalitzar l’acte, Colau ha sigut sent esbroncada i increpada pels carrers limítrofs del Passeig Marítim.
Colau ha tractat d’apaivagar els ànims i ha excusat la reobertura del CIE a impediments burocràtics i a la falta de competència del Consistori.
A l’acte també han assistit Oriol Amorós; secretari d’Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat; i Xavier Trias, cap de l’oposició a l’Ajuntament, així com representants de ONGs.
L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha estat esbroncada aquest dijous al crit de “racista” i “hipòcrita” en l’acte d’inauguració en la Barceloneta de el ‘Comptador de la vergonya’, que registrarà el nombre de refugiats morts en el Mediterrani.
Davant la impossibilitat de seguir amb el seu discurs, l’alcaldessa ha acabat demanant «respecte» als manifestants i els ha convidat, sense èxit, a que la deixessin acabar.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/07/28/catalunya/1469733807_501118.html
