La celebració de la 38a Cursa El Corte Inglés aquest diumenge provocarà talls de trànsit als carrers per on es desenvolupi la carrera, cosa que pot causar retencions al centre de la ciutat durant el matí.
Degut a la quantitat de carrers que es poden veure afectats, l’Ajuntament recomana fer ús del metro per desplaçar-se per dins de la ciutat.
Per a més informació, es pot consultar el web de TMB, la pàgina de la cursa o les xarxes socials.
La prova recorrerà els principals carrers de la ciutat: iniciarà el circuit al passeig de Gràcia i seguirà pels carrers d’Aragó, Tarragona, plaça Espanya, avinguda Maria Cristina, Montjuïc, carrer Lleida, Floridablanca, ronda Sant Antoni i Pelai, per tornar a plaça Catalunya, on finalitzarà la cursa.
La cursa, de 10,7 km, sortirà del passeig de Gràcia, a l’alçada de plaça Catalunya a les 9.30 hores i afectarà tot el trànsit de superfície per on es desenvolupi entre les 8.30 i les 12 hores, aproximadament.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/09/catalunya/1460223660_709687.html
