Junts pel Sí, que incloïa polítiques més tímides i en ocasions ambigües, està disposada a cedir i assumir postulats de la CUP.
Junts pel Sí i la CUP negocien un acord a tres bandes.
Si fructifica l’acord, Junts pel Sí haurà de barallar-se amb la resta de forces per no perdre votacions al Parlament.
En tot allò que no quedi escrit en l’acord que s’està negociant, Junts pel Sí haurà de lluitar per no perdre votacions al Parlament.
El terme coincideix amb el que planteja Junts pel Sí, que vol la independència en 18 mesos.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2015/10/04/catalunya/1443983220_075668.html
