Wish them well,they r lovely ppl — Cher (@cher) setembre 28, 2015Hi, @Cher.
Al diccionari al costat d’‘imbècil desagradable’ hi ha la foto de ‘DONALD’”, va escriure.
I va tornar al debat.
Una resposta que no aclareix finalment si Cher està a favor de la independència o no.
I per deixar les coses més clares, va afegir un refrany anglosaxó: «No es pot tornar a ficar la pasta de dents al tub quan ja l’has tret».
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2015/09/29/catalunya/1443542236_776459.html
