El Banc Expropiat va cridar posteriorment a participar en una manifestació, que ja estava prevista, en protesta una vegada més pel desallotjament.
La polèmica pel desallotjament del Banc Expropiat, fa 13 dies, ha generat tensió i ha provocat aldarulls al barri.
La primera notícia de l’okupació va arribar amb una piulada de el Banc Expropiat, anunciant la reokupació.
Segons la policia, van fer palanca en una cantonada de la porta de l’antic banc i la van foradar fins a aconseguir entrar de nou.
El desallotjament va durar nou hores perquè dues dones s’havien lligat a bidons de ciment, la qual cosa va complicar el desnonament.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/04/catalunya/1465035523_287180.html
