L’alcaldessa Ada Colau afronta el pitjor moment en el govern municipal just 12 mesos després d’haver guanyat les eleccions.
El líder del PSOE, Pedro Sánchez, ha afirmat que els socialistes entren al govern de Colau per “redreçar el rumb” i “posar fi al postureig” de l’alcaldessa.
Collboni, per la seva banda, no ha afegit llenya al foc i en la polèmica d’Asens s’ha mostrat confiat que donarà explicacions.
El govern, que ha condemnat sense pal·liatius els disturbis, assegura que els okupes han rebutjat qualsevol mediació i fins i tot l’oferiment d’un local alternatiu.
Primer aniversari de la victòria electoral i acumulació de crisis a l’Ajuntament de Barcelona.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/05/24/catalunya/1464089468_044836.html
