A més de repassar la seva relació amb Podem, Colau també parla de política municipal, i és especialment crítica amb els regidors de la CUP: “Els tres regidors de la CUP només munten el número”.
Colau és molt crítica amb els regidors de la formació assembleària: “Són tres regidors que només munten el número.
L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, es refereix en aquests termes als tres regidors de la CUP a l’Ajuntament, María José Lecha, Josep Garganté i Maria Rovira.
També revela anècdotes com la de la trucada de l’exconseller Felip Puig a Colau l’endemà de les eleccions autonòmiques del 27-S gairebé exigint “els quatre milions de la fórmula 1”.
“Ens els doneu o no ens els doneu?”, explica l’alcaldessa que va dir Puig, amenaçant-la de no aportar els fons de la taxa turística a Barcelona si no feia l’aportació al Circuit de Catalunya.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/03/21/catalunya/1458552089_543025.html
