Els comerciants van respondre que es tracta d’evitar que ocupin l’espai públic de bon matí.
Els comerciants han amenaçat fins i tot a mobilitzar-se si el consistori no pren mesures urgents i contundents.
La presidenta dels comerciants del barri, Maria José López Samper, i el dels comerciants del centre, Gabriel Jené, van advertir Colau que es manifestaran si no pren mesures urgents.
Colau rebutja una solució policial i afirma que el seu abordatge ha de ser transversal i social i demana la coresponsabilitat d’altres administracions.
“Barcelona és el paradís del top manta, qualsevol operador de productes falsificats la considera el seu mercat per la seva permissivitat”.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/06/29/catalunya/1467226821_267400.html
