La Guàrdia Urbana de Barcelona ha apartat del cos i denunciat dos agents que acusa d’haver agredit el conductor d’un ciclomotor.
De forma paral·lela, s’ha incoat un expedient disciplinari per falta molt greu i s’ha suspès cautelarment els dos agents.
Segons la informació que va arribar a la UDAI, els agents van aturar un ciclomotor que havia comès una infracció.
El comissionat de Seguretat a l’Ajuntament de Barcelona, Amadeu Recasens, ha destacat que els fets són excepcionals i els ha condemnat enèrgicament.
La UDAI s’ha posat en contacte amb el motorista.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/08/24/catalunya/1472040350_310190.html
