«Fregar terres o vendre peix són treballs tan dignes i respectables com el d’alcaldessa».
Orgull de dones treballadores i orgull de #mercatsBcn», diu el missatge.
Orgull de dones treballadores i orgull de #mercatsBcn pic.twitter.com/lfou6ymyue — Ada Colau (@AdaColau) 2 d’abril de 2016″M’entristeix que encara hi hagi homes tan masclistes i classistes com per utilitzar com a insult treballs que exerceixen majoritàriament dones, a les quals respecto profundament.
La Rosa és lleva cada dia a les 2h del matí i obre el mercat.
«Com a catedràtic d’estètica que és, vostè ho sap bé: Nulla aesthetica sine ethica.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/04/02/espana/1459594842_962804.html
