L’exdiputat de la CUP al Parlament de Catalunya, David Fernàndez, serà un dels ponents en una taula rodona que es farà a finals de setembre a l’escola dels Mossos d’Esquadra.
Un govern segrestat políticament per la CUP i al qual no importa humiliar els seus agents portant-los Fernández a fer classes”.
El centre de la Generalitat on es formen els agents dels Mossos d’Esquadra i totes les policies locals de Catalunya.
Fernàndez acusava el policia d’haver-lo copejat en el desallotjament de l’acampada del 15M a la plaça de Catalunya el maig de 2011.
Milagros considera: “La docència de Fernàndez és una vergonya i un despropòsit del govern de la Generalitat.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/08/catalunya/1473354856_559392.html
