Malgrat tot, va vaticinar que el partit de Pablo Iglesias a Catalunya s’haurà d’entendre amb Esquerra i amb la CUP.
La diputada de la CUP Anna Gabriel ha replicat en la seva intervenció i ho ha negat.
Tot el que va poder ser, no va ser”, va postil·lar.
La promesa que “tot és possible i està a les nostres mans”, ha motivat els assistents a reclamar de nou la independència.
Albano-Dante Fachin, secretari general de Podem, va reconèixer sense objeccions que existien “diferències” entre les tres forces convocants i ha criticat la unilateral.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/09/catalunya/1473448142_378224.html
