Només 113 famílies catalanes han sol·licitat al Ministeri d’Educació l’ajuda per educar els seus fills en castellà i així sortir del sistema d’immersió lingüística en català.
La Generalitat i el ministeri s’han enfrontat en el passat pel nombre de sol·licituds de l’ajuda, que es va engegar el juny del 2014.
Les famílies que vulguin l’educació en castellà han de demanar a la Generalitat aquest tipus d’escolarització.
Ruiz ha explicat que no els consta que s’hagi descomptat ni un euro de la partida que els transfereix el ministeri.
L’Estat tenia sis mesos per respondre i, en cas de concedir-la, descomptava l’import de les transferències als Pressupostos de la Generalitat.
Fuente: http://cat.elpais.com/cat/2016/09/01/catalunya/1472726417_392529.html
